گالری عکس کلم قرمز

بعضی خوراکی‌ها دردسر ساز هستند؛ یعنی این که خوردن آن‌ها تبعات ناخوشایندی را به دنبال دارد! خانواده کلم‌ها جز همین گروه از خوراکی‌ها هستند؛ چون خوردن آن‌ها باعث نفخ و دل درد و… می‌شود اما به خاطر خواصشان باید آن‌ها را خورد؛ به ویژه اگر در کلان شهری چون تهران زندگی کنیم که وضعیت هوا در معرض «هشدار» قرار گرفته است.

در فصل زمستان سوپ کلم بهترین پیش غذاست . همچنین مخلوط گوشت و کلم قرمز خوراک خوشمزه ای به شما می دهد که از خوردن آن سیر نمی شوید.با ساندویچتان کلم قرمز بخورید و برای آنهایی که عاشق ترشی هستند باید بگوییم که ترشی کلم هم خوشمزه و مقوی است و هم با استفاده از سرکه ای که رنگ زیبای کلم را به خود گرفته می توانید سس خوش طعم و خوش رنگی برای سالادتان درست کنید.

خواص کلم قرمز

کلم قرمز منگنز،آهن، کلسیم، روی و فسفر زیادی دارد درست همان چیزهایی که برای سالم ماندن استخوان بندی بدن، سیستم عصبی و سیستم دفاعی بدن ضروری هستند.

تاثیر بر سلامت زنان: تحقیقاتی که بر روی خواصیت ضد سرطانی کلم انجام گرفته نشان داده است، زنانی که گیاهان خانواده براسیکا را به میزان زیاد مصرف میکنند، احتمال ابتلاء به سرطان سینه در آنهاکاهش پیدا خواهد کرد

درمان زخم معده سطحی: آب کلم برای معالجه زخم معده بسیار موثر  وضروری است.

کلم، سردردهای مزمن را رفع میکن.

عکسهای کلم برگ و خواص بیشتری از کلم را در گالری عکس کلم برگ مطالعه نمایید.

پست های مرتبط

گالری عکس کلم برکلی
گالری عکس کلم برگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *