عکس های حسن همتی بازیگر یاغی

سریال یاغی یکی از سریال های پرمخاطب و جذاب سینمای خانگی بود که توانست در بین مخاطبان جایگاه ویزه ای یابد و بسیاری از بینندگان را با خود همراه سازد.

متاسفانه حسن همتی، یکی از بازیگران خوب این سرایل در شامگاه سوم آبان سال ۱۴۰۲ بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. در ادامه بیوگرافی این بازیگر خوب سینما و تئاتر را خرمت شما عزیزان ارائه خواهیم نمود. اما پیش از آن بهتر است اندکی به بررسی تاثیر بازیگران کوتاه قامت در فیلم های تلویزیونی و سینمایی بپردازیم. با ما همراه باشید.

تاثیر بازیگران کوتاه قامت در سینما و تلویزیون

بازیگران کوتاه قد همیشه مورد توجه و علاقه بسیاری از مخاطبان سینما و تلویزیون بوده‌اند. این بازیگران با قامت کوتاهی که دارند، با استفاده از استعداد و بازیگری خود، توانسته‌اند در صنعت سینما و تلویزیون موفق شوند و به عنوان بازیگران محبوب و مورد توجه شناخته شوند.

یکی از بازیگران کوتاه قد محبوب، پیتر دینکلاج است که با بازی در فیلم‌هایی همچون “آقای نوبادی”، “آقای نوبادی: دوران پساجنگ” و “آقای نوبادی: جنگ خلاصه نشده”، به شهرت و محبوبیت رسیده است. همچنین، بازیگران دیگری همچون وارون دیویس، پیتر دینکلاج، دانیل رادکلیف، کریستینا ریچی، آل پاچینو، دنی دو توچی، کورتنی کاکس و مینی می بازیگرانی هستند که با قامت کوتاه خود، توانسته‌اند در صنعت سینما و تلویزیون به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند.

بازیگران کوتاه قد، اغلب در نقش‌های جذاب و خلاقانه‌ای به تصویر می‌کشند. آن‌ها با استفاده از بازیگری خود، مخاطبان را به دنیای خودشان می‌کشانند و با نقش‌هایشان، توانسته‌اند در قلب مخاطبان جایگاهی خاص پیدا کنند.

در نهایت، بازیگران کوتاه قد با استفاده از استعداد و بازیگری خود، توانسته‌اند در صنعت سینما و تلویزیون به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند. آن‌ها با نقش‌های خلاقانه و جذابشان، توانسته‌اند مخاطبان را به دنیای خودشان می‌کشانند و به عنوان بازیگران محبوب و مورد توجه شناخته شوند.

بیوگرافی حسن همتی

حسن همتی در ۱۷ آذر در دهه ۶۰ در اسلام آباد غرب کرمانشاه به دنیا آمده است. او بازیگر، نوازنده، کارگردان تئاتر ایرانی است که با بازی در سریال “یاغی” به اوج شهرت رسید.

با این که حسن همتی قبلا در اسلام آباد غرب فروشگاه لوازم موسیقی داشته، اما حالا به عنوان موزیسین و بازیگر شناخته می‌شود. او تنبور را فوق العاده می‌نوازد.

همچنین حسن همتی ازدواج کرده و متاهل است.

آغاز کار هنری حسن همتی

حسن همتی فعالیت هنریش را از تئاتر خیابانی شروع و بعد به عنوان مدیر صحنه کار کرده است. بر اساس مصاحبه هایش، او پسر کوتاه قد است که هم عکاسی می‌کند هم نوازندگی، بازیگری و کارگردانی.

او زمانی کار تئاتر را به صورت حرفه ای آغاز کرد که در سال ۱۳۹۰ به تهران نقل مکان کردند و با نمایش های خانگی در بخش تئاتر شروع به کار کرد.

او در نمایش های مختلفی مثل ده د، مرده فروش، نبش قبر خاطرات یک مرد زنده که سال ها پیش مرده بود، خرسی که می خواستم خرس باقی بماند، بوفالوی آمریکایی، لباسی برای مهمانی و خسیس حضور داشته و همین نمایش ها باعث شد او در بین هنردوستان به فردی شناخته شده و معروف تبدیل شود.

ورود به دنیای فیلم و سینما

بر اساس بیوگرافی حسن همتی، این بازیگر نام آشنا با بازی در فیلم خانه مادری وارد دنیای سینما و تلویزیون شد.

نحوه بازیگر شدن

درباره نحوه ورودش به بازیگری گفته بود:« به طور اتفاقی وارد بازیگری و سینما شدن قبل از تئاتر موسیقی کار می‌کردم در شهرستان اسلام آباد در استان کرمانشاه فروشگاه لوازم موسیقی داشتم و همیشه دوستان تئاتری برای انجام برخی کارهایشان به آنجا رفت و آمد می‌کردند یک بار آنها به من پیشنهاد دادند نقش کوتاهی برایشان بازی کنم من هم رفتم و بازی کردم .
من با بزرگانی از جمله مرحوم حسین محب اهری، اصغر همت ، علی فروتن ، حمید گلی کار کردم.»

اوج شهرت در سریال یاغی

حسن همتی در سریال یاغی تجارب خیلی خوبی در زمینه هنرپیشگی به دست آورد و کاراکتر یکی از دوستان جاوید را بر عهده داشت.

سریال یاغی به دست محمد کارت ساخته شده است و حضور حسن همتی در این سریال سبب شد به شهرت بسیار دست پیدا کند.

قصه سریال یاغی روایت شده از کتاب سالتو می‌باشد. در این کتاب سیاوش ۱۶ سال سن دارد و یک کشتی‌گیر ماهر می‌باشد. سیاوش از کشتی گرفتن نهایت لذت را می‌برد وچند جلسه با پدر خود تمرین نموده و پس از آن کشتی را یاد گرفته است. بچه فلاحی که بسیار جربزه دارد و تشنه قدرت می‌باشد. قهرمان این کتاب یک پسر با ۱۶ سال سن به اسم سیاوش از جنوب شهر تهران می‌باشد، که بدون داشتن مربی و باشگاه حرفه‌ای یک کشتی‌گیر ماهر است. وی در مسابقات محلی به قدری خوب رقابت می‌کند، که روزی دو شخص غریبه به اسم‌های سیا و نادر صد راهش می‌شوند، تا وی را به یک قهرمان جهانی تبدیل کنند.

پیشنهادات زیاد در تئاتر

پس از به شهرت رسیدن در سریال یاغی او با سیلی از پیشنهادات از تئاتر رو به رو شده است و در نمایش هایی چون روایت های زارا، رویای شب تابستان، خرسی که می خواست خرس بماند و ایستاده روی خط استوا بازی کرده است. همچنین او نمایش هایی چون ریما، شین و زاغ را کارگردانی کرده است.

ساز تنبور

این چهره در نوازندگی تنبور هم دستی بر آتش دارد و مدت‌هاست که در زمینه نوازندگی مشغول به کار است.

درگذشت

حسن همتی هنرپیشه کوتاه قد سینما، تئاتر و تلویزیون کشور ایران در تاریخ سوم آبان ماه سال جاری، به دلیل ایست قلبی، دار فانی را وداع گفت.

ایشان فعالیت خود را در نمایش تئاتری از سال ۱۳۹۰ با حضور در نمایش خیابانی شروع کرد و پس از آن به عنوان مدیر صحنه فعالیت خود را ادامه داد و با سریال یاغی با کارگردانی محمد کارت مطرح گردید.

خلاصه داستان سریال یاغی

سریال یاغی با نگاهی آزاد به رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش ساخته شده است. یاغی داستان پسری است به نام جاوید که تلاش می‌کند تا از کنار همه سختی‌ها و بدبیاری‌ها و جامعه‌ای که او را به سمت خلاف هول می‌دهد، راهی برای خودش باز کند و با امید موفق شود. در خلاصه داستان رسمی آمده: «یاغی روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت‌های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می‌شوند یا برایش مانع می‌تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.»

بازیگران و عوامل یاغی از فیلیمو

نگاهی بیاندازید به فهرست بازیگران سریال یاغی تا حدس بزنید که با چه سریالی پرستاره و درخشانی مواجه هستیم؛ پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، (با حضور افتخاری) نیکی کریمی.

آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام‌فر، پگاه سعیدی، لادن ژاو‌ه‌وند‌، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و…

در سریال یاغی بهترین پشت‌صحنه سینما و سریال جمع هستند؛ نگارش فیلمنامه این سریال توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت طی یک سال گذشته انجام شده‌ و بارها مورد بازنویسی قرار گرفته است. باید بدانید که همین تیم نویسنده، تجربه نگارش فیلمنامه فیلم شنای پروانه را نیز در کارنامه خود دارند. فیلمی که بارها مورد تمجید منتقدان قرار گرفت و در پخش شبکه نمایش خانگی هم رکوردهای بسیاری را به نام خود ثبت کرد.

مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: اسماعیل علیزاده، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: محمد کارت، مدیر صدابرداری: سعید زند، مدیر تولید: مسعود زمانی، آهنگساز: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح گریم: محسن دارسنج، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، مدیر برنامه‌ریزی: وحید کاشی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: امین پهلوان‌زاده، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، عکاس: مجید طالبی، پیموده باران، طراح لوگو: محمد روح‌الامین، طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری، مستند پشت‌صحنه: جواد رزاقی زاده، مدیر تدارکات: سید رسول حاتمی، اتالوناژ: استودیو روشنا، پشتیبانی فنی: حمید لدنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *