عکس و حواشی ازدواج شقایق دهقان

شقایق دهقان یکی از بازیگران موفق طنز در ایران است که شاهد نقش آفرینی های بسیار زیبا و موفق ایشان در سریال ها و فیلم های مختلف بوده ایم. ایشان متولد سال ۱۳۵۷ در کشور آلمان هستند و اکنون ۴۴ سال سن دارند. اما خوب هنرمندان زندگی آرامی ندارند و کوچکترین اتفاقی در زندگی آنها در بین طرفدارانشان بازخوردهای بسیاری دارد. مثلا خانم شقایق دهقان و خانم بهاره رهنما جاری بودند، که شقایق همسر محراب قاسم خانی و بهاره همسر پیمان قاسم خانی بود. چندی پیش خبر جنجالی طلاق بهاره از پیمان و ازدواج مجدد ایشان تا مدت های نقل مجالس و صفحات ایسنتاگرامی بود . اکنون هم نوبت به شقایق رسیده است. شقایق دهقان همسر دوم محراب قاسم خانی بود و از او یک فرزند هم داست. اما این زوج هنری چندی پیش خبر طلاق خود را به صورت رسمی بیان نمودند و حال هم خبرهایی از ازدواج مجدد شقایق دهقان منتشر شده است.

اما جزییات این خبر چیست و این خبر چگونه منتشر شده است؟ آیا ازدواج مجدد شقایق دهقان صحت دارد؟

با ما همراه باشید تا به این سوالات پایخ دهیم و همچنین خانم شقایق دهقان بازیگر خوب کشورمان را بیشتر بشناسیم.

ازدواج مجدد شقایق دهقان

خبر ازدواج مجدد شقایق دهقان پس از طلاق گرفتن این بازیگر زن از مهراب قاسمخانی به یکی از موضوعات بحث داغ در اینستاگرام تبدیل شده است. به گفته کاربران شقایق دهقان با انتشار یک عکس که در آن حلقه به دست دارد خبر ازدواج خود را علنی کرد؛ اما همسر خانم بازیگر کیست؟ هنوز کسی نمی داند!

شقایق دهقان مدتی قبل در برنامه کافه آپارات از جدایی اش پرده برداشت. او به فریدون جیرانی گفت که دو سال پیش از مهراب قاسمخانی متارکه کرده است. شقایق دهقان در این دوسال پرکار نبوده است اما فعالیت ویژه ای در فضای مجازی داشته است. شقایق دهقان پیش از این در سریال های طنز موفقی نقش آفرینی کرده بود. او به تازگی عکسی از جشن تولدش در اینستاگرام نیز منتشر کرد. شقایق دهقان نیز مانند بقیه سلبریتی ها در فضای مجازی و صفحه شخصی اش به نظر دادن در مورد موارد مختلف می پردازد.

شقایق دهقان در اینستاگرام پستی در مورد تولدش منتشر کرد که با خواهرش در حال جشن گرفتن بودند . این عکس در یکی از پنت هاووس های دبی گرفته شده که حواشی زیادی از زندگی لاکچری شقایق دهقان به وجود آورده است . او پیش از این نیز در یک برنامه تلوزیونی از خانه چند هزار متری پدرش که خالی بود رونمایی کرده بود.

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷ در آلمان، بازیگر سینما و تلویزیون است، بخاطر تحصیلات پدر در شهر گیسن آلمان به دنیا آمد تا اینکه از ۳ ماهگی به ایران بازگشتند و بخاطر شغل پدر به مدت شش سال در شهر ساری ساکن بودند. دو خواهر و یک برادر کوچکتر هم دارد و از سمت مادری اصالت اش بختیاری می باشد.

تحصیلات

وی دیپلم ریاضی بوده، سه بار دانشگاه آزاد در رشته ادبیات نمایشی قبول شدند اما چون خواستار تحصیل در دانشگاه سراسری بودند و بدلیل درگیری کاری موفق به پذیرفته شدن در دانشگاه سراسری نشدند تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه ندادند.

ازدواج اول شقایق دهقان

در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم خانی، نویسنده و طراح صحنه این مجموعه، زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است. نخستین تجربه بازیگری شقایق دهقان به همراه همسرش مهراب قاسم خانی در فیلم ناگهان درخت ساخته صفی یزدانیان در سال ۱۳۹۷ به وقوع پیوست و این زوج هنرمند برای اولین بار در کسوت بازیگر در کنار هم قرار گرفتند.

تبریک تولد متفاوت نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی از ازدواج اولش ،به شقایق دهقان , جنجالی شد و باعث واکنش کاربران زیادی در فضای مجازی گردید .نیروانا قاسم خانی دختر محراب از همسر اولش با انتشار عکس و متنی, تولد شقایق دهقان, مادر خوانده اش را تبریک گفت.

او در زیر تصویری از شقایق دهقان نوشت: زن بابایم تولدت مبارک!

شروع فعالیت هنری شقایق دهقان

شقایق دهقان کار هنری را از سن ۱ سالگی شروع کرد. وی برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگ سرای امیرکبیر ثبت نام کرد. در سال ۱۳۷۶ همزمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به خانم گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.

بعد از آن به پبشنهاد یکی از کارگردانان گروه کودک و تلویزیون در سریالش بازی کرد و به این ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک شروع کرد و به قول خودش عضو جدایی ناپدیر خانواده تلویزیونی ها گردید. در این بین در دو فیلم به نام زیر نور ماه و فیلم سیندرلا هم ایفای نقش کرد.

بعد از بازی ماندگار در سریال پاورچین راه برای موفقیت های بعدی شقایق دهقان باز شد و بار دیگر با بازی در سریال شب های برره مهران مدیری و نقش سحرناز این موفقیت تکرار شد.

نقش مورد علاقه شقایق دهقان از زبان خود

من همه نقش هایی را که بازی کرده ام دوست دارم ، اما نقش فریبا در سریال دزد و پلیس را بیشتر از باقی نقش هایم می پسندم، اصولا سریال دزد و پلیس را بسیار دوست دارم به این دلیل که همه چیزش بجا و اندازه بود.

در جلوی دوربین

ابتدا سال ۷۹ با سریال ۱۴ قسمتی مثل زندگی به کارگردانی بهروز بقایی برای گروه کودک و نوجوان جلوی دوربین رفت و چند ماه بعد در فیلم زیر نور ماه بازی کرد

شهرت با پاورچین تا برره

در سال ۱۳۸۱ وقتی ۲۴ ساله بود با نقش یاسمین در سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و با سریال کوچه آقاقیا سال ۸۲ به شهرت رسید

اما اوج شهرت وی سال ۱۳۸۴ با سریال شب های برره با نقش سحرناز بود که بعدا با سریال ساختمان پزشکان سال ۹۰ هم دوباره سر زبان ها افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *