عکس های مرحوم ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی

غم از دست دادن همسر یکی از سخت‌ترین تجربه‌های زندگی است. این تجربه می‌تواند برای شما و خانواده‌تان بسیار دردناک باشد. در این مطلب، به بررسی راه‌های مقابله با غم از دست دادن همسر خواهیم پرداخت.

۱- پذیرش درد: اولین قدم در مقابله با غم از دست دادن همسر، پذیرش درد است. باید به خودتان اجازه دهید که درد و احساساتتان را تجربه کنید. نباید سعی کنید که این درد را فراموش کنید یا به شماره‌گذاری بپردازید. بلکه باید به خودتان اجازه دهید که درد را تجربه کنید و به آرامش برسید.

۲- حمایت از خود و خانواده: پس از پذیرش درد، باید به خودتان و خانواده‌تان حمایت کنید. باید به خودتان زمان و فضا بدهید تا با این درد کنار بیایید. همچنین، باید به خانواده‌تان اجازه دهید که به شما کمک کنند و در این مسیر با شما همراه باشند.

۳- مراجعه به مشاور: در این مسیر، مراجعه به مشاور می‌تواند بسیار مفید باشد. مشاور می‌تواند به شما در مقابله با این درد کمک کند و راهنمایی‌های لازم را به شما بدهد.

۴- حفظ روابط اجتماعی: در این مسیر، حفظ روابط اجتماعی نیز بسیار مهم است. باید به دوستان و خانواده‌تان نزدیک بمانید و با آن‌ها در تماس باشید. همچنین، شرکت در فعالیت‌های اجتماعی نیز می‌تواند به شما کمک کند تا از این درد فرار کنید.

۵- تمرینات روحانی: تمرینات روحانی مانند مدیتیشن و یوگا، به شما کمک می‌کنند تا به آرامش و انسجام دست پیدا کنید. این تمرینات به شما کمک می‌کنند تا با درد و احساساتتان کنار بیایید و به آرامش برسید.

در کل، غم از دست دادن همسر یکی از سخت‌ترین تجربه‌های زندگی است. با پذیرش درد، حمایت از خود و خانواده، مراجعه به مشاور، حفظ روابط اجتماعی و تمرینات روحانی، می‌توانید به آرامش برسید و از این درد فرار کنید.

بیوگرافی ستاره سعیدی

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی که چند روز گذشته به دلیل تومور مغزی در ترکیه درگذشت، پیش از این خبرنگار خبرگزاری برنا و روزنامه ایران‌نیوز بود.بیژن مرتضوی سالها پیش با همسر اولش ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر است. بیژن مرتضوی به دلیل نامعلومی از همسر اولش جدا شده و در حال حاضر با خانمی به نام ستاره سعیدی ازدواج کرده است.بیژن مرتضوی در سال ۱۹۷۹ میلادی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و به تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه ایالت تگزاس ادامه داد. سپس در سال ۱۹۸۵ ساکن کالیفرنیا شد و اولین آلبوم خود را عرضه کرد.همسر بیژن مرتضوی فعالیت زیادی در حوزه اینستاگرام داشت و همین امر باعث شده بود که در بین طرفداران بیژن مرتضی بسیار محبوب باشد. همسر بیژن مرتضوی درگیر بیماری تومور مغزی بود و این بیماری باعث شد تا میزان علاقه بیژن مرتضوی به ستاره سعیدی لو برود.

خانم سعیدی در مجلس هفتم خبرنگار پارلمانی بود و گاهی نیز از سوی رسانه خود به همراه دیگر خبرنگاران به حیاط دولت می رفت تا سخنان وزرای دولت احمدی نژاد را پوشش دهد.

خانم سعیدی در ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد.پدر و مادر او کارمند صداوسیما و کارگردان برنامه‌های تلویزیون بودند که هر دو در سن پایین دچار سکته شدند و درگذشتند.  او در دهه هشتاد خبرنگار سیاسی بود و در رسانه‌هایی مانند ایران نیوز و خبرگزاری برنا کار می‌کرد. بعد از درگذشت پدرش کارگردانی را تجربه کرد. بعد از همین طریق عازم امریکا شد. آنجا مدلینگ را تجربه کرد و سپس با بیژن مرتضوی آشنا شد و با وی ازدواج کرد و مدیر برنامه‌های آقای مرتضوی شد.

بیژن مرتضوی که در هفته های گذشته برای برگزاری کنسرت در استانبول به همراه همسرش ستاره سعیدی به ترکیه سفر کرده بود، اواخر مرداد ماه در پیامی ویدئویی در اینستاگرامش اعلام کرد که همسرش قرار است در بیمارستانی در ترکیه تحت عمل جراحی باز مغز قرار گیرد و از مردم خواست برای وی دعا کنند.

ستاره سعیدی خود نیز پیش از عمل با انتشار ویدئویی در استوری اینستاگرامش توضیحاتی درباره ی علت جراحی خود و اینکه چرا برای انجام جراحی به آمریکا بازنمی گردند، ارائه کرد. او در این ویدئو گفت: «به دلیل مسائلی یکی از رگ های مغزم پاره شده و به خاطر شرایط من امکان برگشت به آمریکا را نداریم.»

مرتضوی یک روز بعد، از موفقیت آمیز بودن عمل همسرش خبر داد و گفت او به مدت ۵ روز تحت بیهوشی بعد از عمل قرار خواهد داشت. با این حال، مرتضوی چند روز پیش اعلام کرد با وجود گذشت ۱۰ روز همسرش هنوز از بیهوشی خارج نشده است. در پی این اتفاق مرتضوی کنسرت استانبول خود را لغو کرد.

سعیدی که پس از جراحی در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار داشت، در نهایت از کما خارج نشد و روز جمعه ۱۰ شهریور درگذشت.

برخی رسانه ها مدعی ابتلای ستاره سعیدی به تومور مغزی شده اند. با این حال، مشکل اصلی وی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

بیماری تومور مغزی

بیماری تومور مغزی یکی از بیماری‌های خطرناک و جانباز است که ممکن است برای بیمار و خانواده‌اش بسیار دردناک باشد. در این مطلب، به بررسی علایم، تشخیص و درمان بیماری تومور مغزی خواهیم پرداخت.

علایم:
علایم بیماری تومور مغزی ممکن است شامل سردرد، تعریق شدید، تهوع و استفراغ، تغییرات در دید، اختلال در حافظه و تمرکز، تغییرات در شخصیت و رفتار، اختلال در حرکت و کنترل عضلات و اختلال در گفتار باشد.

تشخیص:
برای تشخیص بیماری تومور مغزی، ابتدا پزشک باید به شما سوالاتی در مورد علایم و سابقه پزشکی‌تان بپرسد. سپس، از روش‌های تصویربرداری مانند اسکن مغز و MRI استفاده می‌شود تا تومور شناسایی شود.

درمان:
درمان بیماری تومور مغزی به عوامل مختلفی مانند نوع و اندازه تومور، محل واقع شدن آن و سلامت کلی بیمار بستگی دارد. در برخی موارد، جراحی برای برداشتن تومور انجام می‌شود. در موارد دیگر، درمان با رادیوتراپی یا شیمی درمانی صورت می‌گیرد. همچنین، در برخی موارد، ترکیبی از این روش‌ها نیز استفاده می‌شود.

در کل، بیماری تومور مغزی یکی از بیماری‌های خطرناک است که نیاز به تشخیص و درمان سریع دارد. با شناسایی علایم، تشخیص دقیق و درمان مناسب، می‌توانید بهبود پیدا کنید و از این بیماری پیروز شوید.

بیوگرافی بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی متولد ۲۵ آبان ۱۳۳۶ در بابل، خواننده است. بیژن مرتضوی فارغ التحصیل دکترای موسیقی از دانشگاه سات همپتون انگلستان می باشد او آهنگساز و تنظیم کننده هم است و مشهورترین نوازنده ویولنیست ایرانی در جهان می باشد.

بیژن مرتضوی؛ نواختن ویلن را از سن سه سالگی آغاز کرد.

بعد از مهاجرت خانواده به تهران فعالیت خود را زیر نظر اساتیدی چون پرویز یاحقی، و جهانگیر کامیان با یادگیری ساز ادامه داد و توانایی بداهه نوازی را بدست آورد.

بیژن مرتضوی، هفت ساله بود که با استعداد شگرف خود در موسیقی نواختن سازهای گیتار، پیانو، سازهای کوبه ای و سازهای زهی مثل عود، تار و سنتور را فراگرفت.

۷ ساله بود که مقام نخست مسابقات کشوری موسیقی دانش آموزان در ایران را کسب کرد و در سن ۱۴ سالگی یک گروه کنسرت ۳۲ نفری را تشکیل داد. او با این گروه در اردوهای معروف تابستانی رامسر کنسرت اجرا می کرد.

مهاجرت بیژن مرتضوی

بعد از گرفتن دیپلم برای ادامه تحصیل به انگلستان رفت و در رشته مهندسی نقشه کشی لیسانس گرفت و در کنار تحصیل موسیقی و ویولن را دنبال کرد.

در سال ۱۳۵۸ از انگلستان به آمریکا مهاجرت کرد و فوق لیسانس خود را از دانشگاه ایالت تگزاس در رشته موسیقی گرفت و از سال ۱۳۶۱ ساکن کالیفرنیا شد و اولین آلبوم خود را منتشر کرد.

مشخصه متمایز او از سایر نوازندگان توانایی او در نواختن همه سازهای بکار رفته در آثار خود است، تورهای کنسرت اش را از سال ۱۳۶۹ بصورت جهانی شروع کرد و با شرکت های معتبر موسیقی جهان به همکاری پرداخت.

اسطوره های بیژن مرتضوی

اسطوره های من در دنیای بیرون از موسیقی پدرم و ماهاتما گاندی هستند.

رضایت از پخش موسیقی در ایران

دائماً می شنوم که ساخته هایم در داخل کشور، چه از رسانه های دولتی و چه از رسانه های خصوصی پخش می شود البته جدا از بحث با اجازه و یا بی اجازه پخش کردن این آثار، باعث خوشحالی من است.

این مساله برای من نوعی رضایت روحی به همراه دارد.

طبق گفته ها او در زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی به ایران رفت و آمد داشته است و پس از بازگشت حبیب محبیان برای گرفتن مجوز فعالیت دوباره به ایران آمد اما موفق نشد.

بعد از بازداشت محمد خردادیان (رقصنده معروف) دیگر رفت و آمد بیژن مرتضوی و سایر هنرمندانی چون معین قطع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *