گالری عکس رب گوجه فرنگی

گوجه‌فرنگی‌های تازه در طول سال قابل دسترس نیستند. اما حالا در بازار می‌توان گوجه‌های باغچه‌ای پیدا کرد که در گلخانه‌ها می‌رویند. در ضمن رب گوجه‌فرنگی هم برای شما مفید و گاهی حتی بهتر از تازه آن است. روند پخت و کنسرو کردن می‌تواند لیکوپن موجود در آن را افزایش دهد، بنابراین بدن شما مقادیر بیشتری از آنها را دریافت خواهد کرد.‌ همچنین می‌توانید مقداری روغن زیتون نیز به آن بیفزایید تا میزان بیشتری از آن جذب بدنتان شود. حتی پیشنهاد می‌کنیم سس و رب گوجه‌فرنگی را خودتان درست کنید.

رب صنعتی یا خانگی

مدت هاست که بعضی افراد سعی کرده اند میزان استفاده از محصولات کارخانه ای را در برنامه غذایی خود کاهش دهند، به همین دلیل به محصولات خانگی روی آورده اند. یکی از این تغییر رویکردها استفاده از رب های خانگی است. البته این کار می تواند در ارتقای سلامت افراد تاحدودی تاثیرگذار باشد، چرا که مصرف برخی محصولات به صورت تازه و ارگانیک خاصیت بیشتری به همراه دارد، اما نباید فراموش کرد زمانی این امر خوب و تایید شده است که افراد از سلامت و بهداشت محصولات خانگی مطمئن باشند.

رب و سلامتی مردان

لیکوپن در بسیاری از میوه‌ها وجود دارد، اما غلظت و تراکم آن در گوجه فرنگی بسیار زیاد است، دانشمندان نشان داده‌اند که گوجه فرنگی پخته شده، می‌تواند در مقابل سرطان پروستات، سرطان سینه وهایپرپلازی خوش خیم پروستات در مردان تا حد بسیار بالایی نقش پیشگیری کننده داشته باشد.

پست های مرتبط

رب گوجه فرنگی و هر آنچه در مورد آن باید بدانیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *