گالری عکس نمایشگاه گل و گیاه

یکی از مواردی که همواره مورد علاقه ایرانی ها بوده و هست، گل و گیاه میباشد. از این رو همواره نمایشگاههای دائمی گل و گیاه در نقاط مختلف کشور و شهرمان وجود دارد. ما هم به یکی از این نمایشگاههای زیبا رفته و تعدادی عکس تهیه نمودیم و امیدوارم از دیدن آنها لذت برده و شما هم در سریع ترین زمان ممکن به یکی از این نمایشگاهها رفته و تعدادی از گل های مورد علاقه خود را تهیه نمایید.

نگهداری گل و گیاه در منزل فوایدی دارد که تعدادی از آنها را به عنوان نمونه بیان میکنیم:

۱ـ نگهداری گل و گیاه در اتاق افراد بالینی موجب کاهش میزان استرس آنها می شوند.
۲ ـ نگهداری گیاهان در منزل نشیمن می تواند سرما خوردگی یعنی ریزش را تا ۳۰ در صد بکاهد. گیاهان و گل ها با افزایش رطوبت در فضای اتاق باعث کاهش گرد وغبار در محیط خانه و بدون شک یکی از مبارزان اصلی سرماخوردگی و خستگی و خواب آلودگی هست.
۳ـ پرکردن گل و گیاهان در اتاق کار و منزل نشیمن در بهبود درد افرادی که سردرد، میگرن دارند باعث می شود شبانه روز کمتر دچار سردرد گردنند.
۴ــ گیاهان حجم شگفتی از آلودگی های شیمیایی که از طریق هوا به ما انتقال پیدا می کنند را در خانه از بین می برند. ما همواره در این شرایط بی برقی در خانه ها هوایی را استنشاق می کنیم که پر است از آلودگی از دود سوخت الکین، گیس، لمپ های تیلی، بخاری های تیلی، زغال سنگ سوخت، زغال چوب، آلودگی های خطرناکی که در هوای راکد خانه سبب سردرد وحالت تهوع می شوند.
۵ـ نگهداری گل و گیاهان در منزل و اتاق کار موجبات شادمانی انسان را فراهم می آورد. آرامش و حالت خوش بینانه و خلاقیت و کارایی به ما می بخشد.

پست های مرتبط

گل سنگ، مسافری از هند !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *