نیم بوت شما باید این شش ویژگی را داشته باشد!!

گرما

گرما بدیهی ترین نگرانی برای خرید چکمه های زمستانی است. بر این اساس هم اکنون تولید کنندگان توانسته اند چکمه هایی طراحی کنند که تا منفی صد درجه فارنهایت توان ایستادگی در برابر سرما را دارد. چکمه هایی با الیاف مصنوعی گرمای چندانی ندارند. علاوه بر جنس چکمه، بحث کفی آن نیز مطرح است که می تواند مانند عایق عمل کند.

تنفس

چکمه های زمستانی باید خاصیت ضد باکتری و ضد میکروبی برای جلوگیری از بوی پا و رشد باکتری داشته باشند. بوتی مناسب است که سریع خشک شود. به همین دلیل عبور هوا در بوت مانع از رشد قارچ و یخزدگی زمانی که پا خیس است می شود.

راحتی

راحتس و آسایش چکمه زمستانی که برای مدت طولانی پوشیده می شود، حائز اهمیت است. یک بوت خوب باید با قوس پا هماهنگ باشد. کفی کفش باید با انحنای پا یکسان باشد.

وجود پوشش مناسب روی بوت

یک بوت مناسب دارای گتر در شکل یک پوشش گرم و نرم است که مانند یقه عمل می کند و مانع از ورود آب، برف و یخ به داخل کفش می شود. گتر را می توان جداگانه هم خرید اما در چکمه های زمستانی این مسئله لحاظ شده است.

سبک بودن بوت

علاوه بر عایق، کف مناسب، ضد آب بودن، بوت زمستانی باید سبک باشد. تا پس از چند ساعت استفاده از بوت در زمستان، شخص احساس سنگینی نکند. به ویژه زنان ریز اندام باید از چکمه های سبک استفاده کنند.

پشتیبانی از مچ پا در بوت

یک بوت مناسب باید بتواند در حین قدم زدن به مچ پا به دلیل وزنش آسیب نرساند.

پست های مرتبط

گالری عکس نیم بوت زنانه
گالری عکس بوت بلند زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *