رانر رومیزی زیبا دکوراسیون خانه شما را دگرگون میکند!

زیباترین میز غذاخوری، با کمترین هزینه

بعضی ها اندیشه می کنند تزئین میزغذاخوری ، کاری پرهزینه است و به همین علت اصلا به آن اندیشه هم
نمی کنند.
از نظر این افراد، هرچه میز زیباتر باشد، هزینه اش هم بیشتر است.
در حالی که چنین طرز تفکری اشتباه است و با کمینه هزینه هم می طاقت میزی زیبا حاضر کرد.
اولین قدم برای تزئین میزغذاخوری، تعبيه یک رومیزی مناسب است، خوب است رومیزی ای جاسازی کنید که رنگی جذاب و
چشمگیر داشته باشد و با رنگ میزتان همخوان باشد.

رانر رومیزی چیست؟

رانر معمولاً پارچه ای باریک در ابعاد تقریبی ۵۰  * ۱۷۰ سانتی متر است، که غالباً روی میز و در درازای آن پهن می شود. رانر ها را می توان به تنهایی یا همراه با رومیزی بر روی میز پهن کرد، اما در مواردی مانند میز های چوبی با طرح های زیبایی که باید نمایان باشند، استفاده از رانر به تنهایی توصیه می شود.

مزایا و کاربرد رانر رومیزی چیست ؟

همان طور که گفته شد رانر ها به عنوان یک آیتم تزیینی خاص، برای انواع میز ها استفاده می شوند. حالت پارچه ای رانر ها و رنگبندی متنوع آن ها باعث ایجاد حس لطافت و ست شدن با سایر المان های و عناصر دکوراتیو در محیط می شود، از طرفی طرح و نقش روی پارچه های رانر رومیزی باعث ایجاد عمق و حالت بصری دلنشینی برای میز شما می شود.

نکات مهم خرید رانر:

ضخامت رانر

برای انتخاب رانر (درست مثل هر وسیله دیگری) حتما عناصر دیگر اتاقی را که میز در آن قرار دارد بررسی کنید. رانرها در طرح‌ها، جنس‌ها و رنگ‎‌های خیلی متفاوتی موجود هستند و برای هر سلیقه و چیدمانی پیدا می‌شوند. هرچه انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که آن قدر ضخیم نیست که مثل یک انگشت ورم کرده از سطح میزتان بالاتر بیاید و جلوی دید را بگیرد.

جنس رانر

به جنس میز توجه کنید. اگر میزتان از جنس شیشه یا چوب لاکی است، رانرهایی از جنس ساتن، تور ارگانزا و پلی‌استر برای شما مناسب هستند اما اگر چوب، فلز یا سرامیک سطح میز شما را پوشیانده بهتر است به سراغ تور یا پارچه‌های کرباسی بروید. بعضی رانرها اما برای هرجنس میزی مناسب هستند: مثل آن‌هایی که جنسی پولکی دارند.

همچنین باید حواستان باشد برای چه اتاقی رانر انتخاب می‌کنید. دکوراسیون غالب در فضا مدرن است؟ دور رانرهای ساتن و براق را خط بکشید، این دو آنقدر رسمی و کلاسیک هستند که شما و مهمان‌های احتمالی‌تان را یاد اتاق‌های پذیرایی ویکتوریایی می‌اندازد. از جمله رانرهایی که می‌توانید در خانه مدرن خودتان استفاده کنید، آن‌هایی هستند که با خطوط تند و تیز یا طرح‌های پر نقش و نگار فضا را از یکنواختی در می‌آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *