گالری عکس تخم بلدرچین

اگر به دنبال یک ماده غذایی با ارزش و سالم هستید تخم بلدرچین مصرف کنید.

تخم بلدرچین نسبت به تخم مرغ ، ۵ برابر فسفر، ۷برابر آهن، ۶برابر ویتامینB12 و ۱۵ برابر ویتامینB2 دارد (هرچند اندازه ی یک تخم مرغ حدود ۵ برابر تخم بلدرچین است).

خواص تخم بلدرچین

تحریک کننده مغز:مصرف تخم بلدرچین به صورت منظم, فعالیت مغز را افزایش می دهد و سیستم عصبی را تنظیم می کند. این مسئله موجب ارتقاء سطح حافظه می شود. در واقع یکی از مهمترین خواص تخم بلدرچین برای مغز, تقویت حافظه می باشد.

مبارزه با سرطان ها:به عقیده بسیاری از محققان تخم بلدرچین حاوی ترکیباتی است که با عوامل سرطان زا مقابله می کنند. این مسئله مانع رشد سلول های مختلف سرطانی می شود. بنابراین با مصرف تخم بلدرچین می توان خطر ابتلا به بسیاری از سرطان ها را کاهش داد.

فواید تخم بلدرچین برای افراد میانسال و بالای ۴۰ سال: جذب ویتامین های بدن با افزایش سن بسیار کم می شود از این رو مصرف تخم بلدرچین به افراد بالای ۴۰ سال، برای بالا بردن مواد معدنی و ویتامین های بدن و جلوگیری از کارافتادگی زودرس و پیشگیری از سرطان توصیه می شود.

تخم بلدرچین به دلیل کامل بودن و نداشتن هیچ تأثیر سوئی بر شیر خواران به عنوان بهترین مکمل دوران شیردهی توصیه میشود.

ماسک سفیده تخم بلدرچین همراه عسل (برای پوستهای چرب و زرده با عسل برای پوستهای خشک) باعث طراوت و شادابی و رفع چین و چروک و لکههای پوست میشود.

میتوانید عکسهای بلدرچین و خواص گوشت بلدرچین را در گالری عکس بلدرچین مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *