گالری عکس کیف کوله پشتی مشکی

یک کوله مدرسه که به اندازه کافی حمایتتان می‌کند دارای ویژگی های بدین شرح است:
لازم است که سنگینی کیف بین هر دو  کتف شما تقسیم شود،و همچنین چند پد روی دسته‌های کوله پشتی می‌تواند از فشاری که کیف به کمر شما وارد می‌کند، کم کند. این پدهای حمایتی می‌تواند در بخش پشتی کوله هم به کار رود که باعث می‌شود، راحتی شما چند برابر افزایش پیدا کند.

به جای کیف دوشی کج، یک کوله پشتی انتخاب کنید

اگر وسایل شما زیاد و سنگین است باید مطمئن شوید که وزن آنها روی تمام بدن شما تقسیم می‌شود و به این ترتیب کیف‌های دوشی کج کلا از بازی خارج می‌شود. این مدل کیف تمام وزن را روی یک شانه می‌گذارد. در حالی که کوله مدرسه شما وزن را بین دو شانه تقسیم ‌می‌کند و این موضوع باعث ‌می‌شود نه تنها فشار کمتری به کمر  و شانه‌ها وارد شود، بلکه برای سلامت زانو و ساق پا هم بهتر است.
کوله پشتی‌ای را انتخاب کنید که پشت منحنی داشته باشد
کوله‌های کمری شکل حمل آن را آسانتر می‌کند و باعث می‌شود توزیع وزن به طور مساوی انجام شود. قانون استفاده از این موارد نیز  همانند استفاده از صندلی‌های انحنادار است. این کوله‌ها دارای قوس طبیعی هستند و باعث ایجاد کمر درد هم  نخواهند شد. علاوه بر این، این نوع  کوله‌های منحنی فضای بسیار کوچکی بین پشت و کیف ایجاد می‌کند و اجازه می‌دهد، هوا از داخل آن عبور کند. همین امر موجب می‌شود، خنک شوید. چسبیدن کوله پشتی به بدن می‌تواند باعث عرق کردن شود.
بندهای قابل تنظیم حیاتی‌اند
همیشه مطمئن شوید که می‌توانید اندازه بندهای کوله را تنظیم کنید. بندهای قابل تنظیم در انواع کوله پشتی به شما این امکان را می‌دهد  که کیف را کاملا به کمر خود نزدیک کنید. اگر بند کوله شما خیلی شل باشد، وزن کوله شما را به عقب می‌‌کشد و سنگینی بیشتری را به کمر وارد می‌کند.
اگر مشاهده کردید کودک برای حمل کوله پشتی خود را به جلو خم می‌کند، بدون توجه به وزن آن، این میزان را برای او سنگین بدانید. نباید در انتخاب کوله‌پشتی صرفا زیبایی و ظاهر آن مورد توجه قرار گیرد. توصیه شده وسایل داخل کوله‌پشتی طوری داخل آن قرار داده شود که سنگین‌ترین اقلام، نزدیک‌ترین فاصله را با پشت داشته باشند. کوله پشتی‌های تهیه شده از مواد شبرنگ که کودک را در تاریکی برای رانندگان  قابل رویت می‌سازد به پیشگیری از  حوادث کمک خواهند کرد. به کودکان بگویید هنگامی که در اتوبوس هستند یا مدت طولانی را ایستاده‌اند،  کیف را از پشت خود بردارند.

پست های مرتبط

گالری عکس کیف کوله پشتی رنگی
گالری عکس کیف مدرسه بچه گانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *