گالری عکس کیف مدرسه بچه گانه

خرید یک کیف مدرسه مناسب و زیبا برای کودکان و نوجوانان هموتره از دقدقه های والدین محسوب میشود، کیفی که هم راحتی و کارایی لازم را داشته باشد و هم کمترین فشاری را به کودک و نوجوان وارد نکند.

در اینجا تعدادی از ویژگیهای یک کیف مناسب را برای شما بیان میکنیم تا در هنگام خرید کیف بهترین انتخاب را داشته باشین.

  • کوله پشتی باید سبک باشد و وزن مناسب آن برای کودکان کمتر از ۵۰۰ گرم و برای نوجوانان کمتر از یک کیلوگرم باید باشد. اما وزن کوله فقط ۱۰ درصد از فشاری که بر روی ستون فقرات وارد می‌شود را شامل می‌شود. در بهترین حالت این است که کوله خود را سنگین نکنیم. اگر وزن کوله سنگین باشد در ناحیه گردنی به سیستم عصبی، شبکه‌های بازو و عروق آن ناحیه فشار وارد می شود، که باعث بی حسی اندام فوقانی می‌شود.
  • کیف مدرسه نباید به هیچ وجه بزرگتر از شانه های کودک باشد. این کیف باید متناسب با دورۀ آموزشی، سن و ساختار بدنی او باشد. علاوه بر این، باید قابل استفاده باشد و بتوان به راحتی با آن کار کرد.
  • کودک تمایل دارد بدون نظم و ترتیب و با بی قیدی وسایلش را درون کیفش جا دهد، بهتر است یک کیف مدرسۀ محکم و بادوام برای فرزندتان انتخاب کنید تا وسایلی که درهم و برهم درون کیف جا داده شده اند، شانه های او را زخمی نکند.
  • یک کیف که بندهای چرمی داشته باشد و این بندها با پنبه پُر شده باشند، برای راحتی کودک ضروری است. فراموش نکنیم که تمام وزن کیف به طور مستقیم بر روی شانه های کودک سنگینی می کند. بهترین حالت این است که بندها، کیف را در وضعیت مناسب روی شانه ها قرار بدهند و حرکات آن را کم کنند.و در آخر اینکه برای حمل کردن، چیزهای سنگین مثل کیف به فرزندتان آموزش دهید، باید به او یاد دهید که به درستی کیفش را حمل کند تا برای کمرش مشکلی پیش نیاید.

پست های مرتبط

گالری عکس کیف کوله پشتی رنگی
گالری عکس کیف کوله پشتی مشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *