گالری عکس پیاز سوخاری

پیاز سوخاری در کنار غذاها برای تزیین بکار می رود که به غذا طعم می دهد و اشتهای انسان را به خوردن غذا زیاد می کند بخصوص اگر پیاز سوخاری حلقه ای در کنار میگو و غذاهای گوشتی استفاده شود.

 مواد لازم برای پیاز حلقه ای سوخاری

پیاز درشت

آرد

نشاسته ذرت

تخم مرغ درشت

بیکینگ پودر

نمک

آب

روغن مایع گیاهی برای سرخ کردن

طرز تهیه پیاز حلقه ای سوخاری

کف یک دیس مناسب را با کاغذ روغنی می پوشانیم و آن را کنار می گذاریم. پوست پیازها را می گیریم و آنها را شسته و سپس به صورت حلقه ای برش می دهیم. یک کاسه بزرگ، آب یخ می ریزیم و حلقه های پیاز را داخل آب یخ می ریزیم و می گذاریم ۱۰ دقیقه بماند، سپس پیازها را از آب یخ در می آوریم و می گذاریم تا خشک شود. در یک کاسه بزرگ، آرد، تخم مرغ، نشاسته، بیکینگ پودر، نمک و آب را می ریزیم و آنها را با همزن دستی کاملاً مخلوط می کنیم.

در یک ظرف فلزی با کفه ضخیم روغن سرخ کردنی ریخته و آن را روی حرارت می گذاریم تا دمای آن زیاد شود. حلقه های پیاز را داخل مایه می اندازیم و با کمک انگشتهایمان حلقه های پیاز را کاملاً با مایه آغشته می کنیم و سپس آنها را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه داخل روغن داغ می اندازیم تا طلائی- قهوه ای شوند.

حلقه های پیاز (پیاز حلقه ای سوخاری) را روی دستمال می گذاریم تا روغن اضافه آن گرفته شود و در این حین روی آنها کمینمک می پاشیم تا مزه دار شوند. بهتر است پیازها را یکی یکی سرخ کنیم تا بهم نچسبند.

 

پست های مرتبط

مصرف پیاز در بارداری و فواید بی شمار آن در بارداری!!!
گالری عکس پیاز (۲)
گالری عکس بوته پیاز
گالری عکس پیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *