گالری عکس مراکز خرید گرجستان

حتما میدونین که تور تفلیس به خاطر جاذبه ها و مرکز خرید تفلیس ، بیش از سایر تورهای گرجستان طرفدار داره . خيلي ها در سفر به گرجستان بخصوص تفلیس كه يكي از قطب هاي تجاري محسوب ميشود به دنبال مراكز خريد خوب گرجستان هستند كه هم قيمت مناسب داشته باشد  و هم بصورت تك فروش بتوان خرید کرد . محاله ایرانی ها به گرجستان سفر کنند و سری به بازارهای اون نزنند .  بازارهای این کشور علاوه بر برندهای مطرح دنیا ، پر از پوشاک و لوازمی هستن که قیمت های متنوع داره .شما میتونید با کمترین قیمت بهترین سوغاتی را بخرین. با توجه به مشکلاتی که در ترکیه و استانبول به وجود آمده، به نظر میرسد تور گرجستان و تفلیس به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

مراکز خرید تفلیس گرجستان

اکثر مسافران علاوه بر گشت و گذار در مناطق تفریحی علاقه مند به خرید در بازارها و به یادگار بردن سوغات آن شهر با خود می باشند . تفلیس نیز مراکز خرید بیشماری برای تامین انواع سلیقه ها دارد که برخی از آنها عبارتند از :

۱٫ تبلیسی مال Tbilisi Mall

مرکز خرید بزرگ تبلیسی مال در خیابان آگماشنبلی قرار گرفته است . در این مرکز خرید انواع مغازه های لباس ، کیف و کفش و … قراردارند . اجناس مارک دار از قبیل گپ و زارا را میتوانید در این مرکز خرید بیابید . تبلیسی مال علاوه بر مغازه ها دارای سینما ( که فیلمها به زبانهای گرجی ، روسی و انگلیسی اکران می شوند ) ، یک فود کورت کوچک و زمین بازی ویژه کودکان می باشد . ساعات کار این مرکز خرید همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد .

۲٫ مرکز خرید لیلو Lilo Mall

این مرکز خرید که در اتوبان کاشوتی ۱۱۲ در نزدیکی فرودگاه واقع شده است  و به دلیل دوری از شهر مورد استقبال چندانی قرار نگرفته است . ساختار این بازار تا حدی شبیه بازار تهران است . در طول سالیان مرکز  خرید لیلو تامین کننده خوبی برای مناطق قفقاز بوده است . انواع و اقسام اجناس مختلف در آن یافت می شوند و قیمت مناسبی نیز دارند .

۳٫ مرکز خرید karvasla

در خیابان دادیانی ۷ واقع شده است . مرکز خرید کارواسلا ۸ طبقه می باشد که دو طبقه اول آن به پارکینگ اختصاص داشته و ظرفیتی بالغ بر ۳۰۰ خودرو را در خود جای میدهد . ۶ طبقه دیگر شامل ۴۰۰ مغازه ، کافه ، زمین بازی کودکان و … می باشد . ساعات کار این مرکز خرید همه روزه از ۱۱ صبح تا ۱۰ شب است .

۴٫ مرکز خرید مرکزی تفلیس Tbilisi central

این مرکز خرید در میدان ایستگاه station square واقع شده و شامل انواع مغازه ها با لباسهای رنگارنگ ، کیف و کفش ، وسایل الکتریکی و … سوپرمارکت ، رستوران و فست فور می باشد . ساعات کاری این مرکز خرید از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد .

۵٫ کارفور Carrefour

کارفور تفلیس در خیابان آگماشنبلی واقع شده و همانند تمامی هاپرمارکتهای کارفور انواع اجناس از قبیل خوراک و پوشاک و … را با قیمتهای ارزانتر به فروش می رساند . ساعات کاری کارفور از ۹٫۵ صبح تا ۱۰ شب می باشد .

۶٫ مرکز تفریحی و خرید ایست پوینت East Point

مرکز تفریحی و خرید رو باز ایست پوینت در خیابان الکساندر والچرلیدزه در فاصله ۱۲ دقیقه رانندگی از مرکز شهر قرار گرفته است . در این مرکز خرید بزرگ بیش از ۱۵۰ مغازه کیف و کفش و لباس و … به چشم میخورد .علاوه بر این ۱۰ سالن سینما ، بولینگ ، فود کورن ، زمین بازی کودکان و … را شامل می شود . ساعات کاری ایست پوینت همه روزه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *