گالری عکس مبل استیل

گروه دکوراسیون، مبلمان مناسب مي‌تواند حس و حال خانه شما را عوض كند و به فضاي اتاق شما رنگ تازه‌اي ببخشد . خريد مبلمان به همين راحتي نيست و شما بايد حين انتخاب و خريد مبل مورد نظرتان به نكات ريزي دقت كنيد كه بعدها از انتخاب خود پشيمان نشويد.

نکات خرید مبل

معمولا مبل‌ها به دو گروه راحتی و استیل طبقه‌بندی می‌شوند. مبل‌های راحتی باید تمام پارچه باشند و چوب یا فلزی در بدنه اصلی و رویی آنها به کار نرفته باشد. مبل‌های راحتی دسته‌های پهن و پایه و پشتی نسبتا کوتاه‌تری نسبت به مبل‌های استیل دارند. مبل‌های استیل، کمی رسمی‌تر و ترکیبی از چوب و پارچه هستند. پشتی این مبل‌ها، کاملا صاف و کمی بلند است و پایه‌های بلند آنها هم اجازه نشست و برخاست راحت‌تر را به مهمان‌ها می‌دهد. اگر قرار است برای استفاده شخصی و راحتی خودتان مبلمان بخرید بهتر است سراغ انواع راحتی آن بروید اما اگر خانه شما فضای کافی برای قرار دادن ۲ دست مبلمان را دارد، بهتر است یک ست کامل استیل برای زمانی که مهمان دارید بخرید و یک نیم‌ست راحتی هم برای خودتان تهیه کنید.

از جمله اصطلاحاتی که هنگام خرید مبل از فروشندگان می شنوید اصطلاح پارچه نانو است. درواقع از شگردهایی که اخیراً فروشندگان مبل برای جلب نظر مشتریان به کار می‌برند، می‌گویند این مبل با پارچه نانو تهیه شده و آب و چای در آن نفوذ نمی‌کند. قیمت یک متر مربع پارچه نانوی واقعی بالای صد هزار تومان است. یک دست مبل راحتی به طور میانگین به ۲۵۵ متر پارچه نیاز دارد و با این حساب قیمت پارچه آن بسیار زیاد می شود. واقعیت ماجرا این است که این پارچه‌های مبل نانو نیست بلکه ضد آب است و چند ثانیه‌ای در برابر نفوذ آب و مایعات مقاومت می‌کند، اما اگر آب روی آن بماند در آن نفوذ خواهد کرد. لذا فریب پارچه نانو را نخورید.

 

پست های مرتبط

مبلمان راحتی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
گالری عکس مبل راحتی

1 دیدگاه در “گالری عکس مبل استیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *