گالری عکس سریال کره ای تو زیبایی

 

داستان سریال از این قرار که یه گروه معروف موسیقی تو کره هستن به اسم  A.N.JELL  که شامل سه نفر میشه : هوانگ تاکیونگ، شین وو، و جرمی. رئیس گروه تصمیم میگیره تا برای شهرت بیشتر یه خواننده دیگه رو هم به گروه اضافه کنه، باید بگم خواننده اصلی تاکیونگ هست. در این میان مدیر فردی به نام گومی نام رو به رئیس معرفی میکنه.

تاکیونگ آدم خیلی مغروریه که البته تو کارش هم حرف نداره و به خاطر بازیگر خوبش صدای فوق العاده ای داره، خب تاکیونگ هم مشکلاتی داره که باعث جذابیت بیشتر این سریال میشه، شین وو آدم به ظاهر آرومی که خیلی هم مهربونه ، و جرمی بانمک ترین عضو این گروه که کارهاش شما رو به خنده وادار میکنه.

از سوی دیگه گومی نیو دختریه که با برادر دوقلوش تو یتیم خونه بزرگ شدن و برادرش دنبال کار خوانندگیه و برای چند تا عمل زیبایی به امریکا رفته، گومی نیو هم قصد داره یه راهبه بشه و اون رو تو کلیسا با نام جما میشناسن که البته یه کم هم سر به هواست و خیلی شبیه برادرشه.

اینجاست که داستان شروع میشه و مدیر سعی میکنه تا گومی رو راضی کنه به جای برادرش یک ماهی رو در گروه انجل بمونه و با اونا کار کنه و هم خونه بشه.  اما یه دختر چطور باید مثل یه پسر زندگی کنه؟؟؟؟؟

پست های مرتبط

گالری عکس فیلم کره ای بوسه شیطنت آمیز
گالری عکس سریال وارثان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *