گالری عکس رستوران خاور خانم

رستوران خاور خانم در روستای سرولات در شهر چابکسر قرار داره. این رستوران در بالای کوههای زیبا و سرسبز سرولات قرار داره و با وجود قرار گرفتن در بالای کوه همواره شلوغ و مالامال از جمعیته.

ماجرای رستوران خاور خانم از اینجا شروع میشه که خاور خانم یه خانم روستایی معمولی بود که با شوهرش در خونه ای شمالی که بالکن رو به کوه داشت زندگی میکرد. یک روز تعدادی از مسافرا از خاور خانم خواستن که به روی بالکن خونه خاور خانم برن. خاور خانم هم به اونا اجازه داد و از غذای خودشون به اون مسافرا داد. اون مسافرا رفتن و از اونجایی که خیلی بهشون خوش گذشته بود افراد دیگری رو هم به خونه خاور خانم فرستادن. تا اینکه خاور خانم به این فکر افتاد که یه رستوران با غذاهای خوشمزه و با دیده رو به طبیعت ایجاد کنه و همین کار رو هم کرد. خاور خانم از یه رستوران کوچیک شروع کرد و امروز یه رستوران بزرگ در سه طبقه و با دید فوق العاده رو به طبیعت داره.

خاور خانم در طبخ غذاهاش از مواد اولیه ی تازه استفاده میکنه و وجه تمایز رستوران خاور خانم با رستوران های دیگه طعم عالی غذاها، قیمت مناسب و تازه بودن مواد هست. در رستوران خاور خانم برنج برای اعضای خانواده به صورت دیگی در دیس قرار میگیره و افراد از دیس برنج میکشن که این عمل ، حس حضور در خانه رو داره. از غذاهای خوشمزه خاور خانم میتونیم مرغ شکم پر، کباب ترش، باقلاقاتوق، میرزا قاسمی و ماهی سفید رو نام برد.

خاور خانم با افتتاح این رستوران برای خیلی از اهالی روستا کار ایجاد کرده و به زندگی همه اونها توجه داره.

خاور خانم نمونه یک مدیر کارآفرین و موفقه، امیدواریم همیشه موفق و پیروز باشه.

عکسهای روستای سرولات را میتوانید در گالری عکس روستای سرولات، مشاهده کنید.

پست های مرتبط

لیست غذای رستوران رازقی رشت!
رستوران رازقی رشت!
پلو کباب خوشمزه شمالی!!
گالری عکس روستای سرولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *