گالری عکس دریاچه لاک پشتها و لیسی در گرجستان

دریاچه لاک پشت ها

دریاچه لاک پشت ها واقع در نزدیکی تفلیس مکانی مناسب برای پیاده روی ، دو و استراحت کردن است منظره سرسبز دریاچه با آب تمیز و لاجوردی خود به انسان آرامش میدهد و بهترین مکان برای شروع یک تور است در اطراف دریاچه رستوران ها و کافه های معروف و با کیفیتی موجود است که میتوانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید حتی کافه های زنجیره ای معروف Coffee Bean and Tea هم در کنار دریاچه است .

در طول تابستان انواع امکانات تفریحی و رفاهی شامل انواع ورزش های آبی ، کنسرت ها و … برگزار میشود و توریست های فراوانی را به خود جذب میکند .

نام دریاچه به علت وجود تعداد زیادی لاک پشت در این منطقه بود که متاسفانه در حال حاضر تعداد آنها به شدت کاهش یافته . نام دیگر دریاچه K’ork’i است که کمتر به کار میرود.

دریاچه لیسی

دریاچه لیسی در شمال غربی شهر تفلیس قرار گرفته و مساحت آن ۱۶ کیلومتر مربع است که یکی از برترین جاذبه های گردشگری گرجستان و دیدنیهای تفلیسگرجستان به شمار میرود. حداکثر عمق آن ۴ متر بوده و حجم آب دریاچه بالغ بر ۱٫۲۲۲ میلیون متر مکعب است. آب دریاچه از باران، برف و آبهای زیر زمینی تامین میشود.

از این دریاچه جهت پرورش ماهی استفاده میشود و در تابستان مردم تفلیس جهت ماهیگیری و استراحت و شنا به کنار این دریاچه میایند که یکی دیگر از جاذبه های توریستی تفلیس است.

پست های مرتبط

گالری عکس کلیسای سامبا در گرجستان
گالری عکس شهر تفلیس در گرجستان ۲
گالری عکس موزه استالین گرجستان
گالری عکس شهر باتومی گرجستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *