گالری عکس تزیین کتلت و کوکو

کتلت و کوکو از اون غذاهای سریع و ساده است که هم طعم فوق العاده ای داره و هم به دلیل جمع و جور بودن و خشک بودنش بسیار مناسب مسافرت و وعده های سریع هست.  کتلت و کوکو رو کمتر کسی هست که دوست نداشته باشه و به همین دلیل یکی از غذاهای پر تکرار در وعده های خانواده است.

عکسهایی که در بالا میبینیم شامل کوکو سیب زمینی، کتلت گوش، کوکو بادمجان، کوکو لوبیا سبز و کوکی مرغ است. ما در اینجا طرز تهیه کتلت همراه با گوشت چرخ کرده و سیب زمینی را توضیح میدهیم.

مواد اولیه

روغن سرخ کردنی

گوشت چرخ کرده

گوجه فرنگی

سیب زمینی

پیاز رنده شده

تخم مرغ ۱ عدد

آرد نخودچی

جعفری خرد شده سه قاشق غذاخوری (در صورت تمایل)

نمک و فلفل سیاه و زردچوبه به میزان لازم

طرز تهیه

ابتدا پیاز و سیب زمینی و سیر را رنده کرده و بعد گوشت چرخ کرده و تخم مرغ و ادویه را به مواد اضافه می کنیم و حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه مواد را خوب ورز می دهیم جعفری را هم اضافه می کنیم، در مرحله آخر آرد نخود چی را به مواد اضافه می کنیم و مواد را ورز می دهیم، تابه را روی حرارت می گذاریم و داخل آن روغن میریزیم وقتی که روغن داغ شد حرارت را کم می کنیم و از مواد به اندازه دو قاشق غذاخوری کف دست ریخته و به شکل بیضی درآورده و در روغن سرخ می کنیم یک طرف که طلایی شد طرف بعد را هم سرخ می کنیم. در آخر هم گوجه فرنگی را حلقه حلقه کرده و در روغن سرخ می کنیم و همراه کتلت سرو می کنیم.

 

پست های مرتبط

کتلت، غذای خوشمزه و لذیذ!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *