گالری عکس اردک

اردک پرنده‏ ایست تخم‏گذار که بیشتر در آب زندگی می‌کند. گونه‌های زیادی از اردک در دنیا هستند که هنوز شناخته نشده‌اند.این پرنده پرهای چربی دارد تا با تماس به آب، پرها خیس نشود و پرنده پس از خارج شدن از آب سنگین نشود.

در نزدیکی دم اردکها غده ای وجود دارد که وظیفۀ آن ترشح چربی است. اردکها این چربی را روی پرهای خود میمالند. به این ترتیب، پرهای خارجی مانند عایق عمل کرده و از نفوذ آب و سرما به پرهای داخلی جلوگیری میکنند. پرهای داخلی بسیار نرمتر هستند و بدن پرنده را گرم نگه میدارند. اردکها از پاکیزگی لذت میبرند و مرتب پرها و لانۀ خود را تمیز و مرتب میکنند.

جوجه اردک بهترین گزینه برای خرید به عنوان حیوان خانگی هستند زیرا آنها باید به تدریج بیاموزند که کجا غذا بخورند، کجا استراحت کنند و کجا دفع کنند. حتما باید بیش از یکی خریداری کنید زیرا اردک ها حیواناتی اجتماعی هستند و در این حالت احساس امنیت و شادی بیشتری می کنند و در صورتی که در دسته های چندتایی نگهداری شوند حتی در صورت بیمار شدن شانس بیشتری برای زنده ماندن دارند.

همواره برای خرید جوجه اردک به سراغ مزارع بروید و توجه داشته باشید که جوجه اردک ها می باید سرحال، گوش به زنگ، دارای چشمانی براق، پف کرده، تمیز و دارای توانایی زیادی در فرار کردن و دویدن باشند.

پست های مرتبط

گالری عکس جوجه اردک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *