گالری عکس آب هویج

نوشیدن آب هویج تازه به دلیل وجود سه ماده مغذی شامل بتاکاروتن، لوتئین و زیگزانتین می تواند برای سلامت چشم بسیار مفید باشد.
این نوشیدنی می تواند مانع از بروز مشکلات بینایی از جمله دژنراسیون ماکولا به ویژه در افراد سالمند شود. کمبود ویتامین A می تواند باعث شب کوری در افراد شود که در صورت عدم درمان به نابینایی کامل منجر می‌شود.
کارشناسان کمبود ویتامین A بدن افراد را یکی از عوامل اصلی بروز نابینایی در دنیا می دانند که به راحتی قابل پیشگیری است و می تواند حتی مشکلاتی چون آب مروارید را در افراد برطرف و مانع از ایجاد آن شود.
نوشیدن منظم آب هویج هر روز می تواند به دلیل دارا بودن انواع مواد مفید برای بدن، بیماری های مزمن را سرکوب می‌کند. به طور کلی عوامل بیماری‌زا از جمله انواع ویروس ها، باکتری ها و قارچ ها کمتر به بدن فردی که هر روز آب هویج می خورد، حمله می کنند.
 آب هویج تازه می‌تواند باعث کاهش خطر بروز بیماری های قلبی و سکته مغزی در افراد شود و همانند یک واکسن از فرد در برابر بروز امراض محافظت کند.
آب هويج يک نوشيدني بسيار کم کالري است. يک ليوان آب هويج کمتر از ۸۰ کالري دارد. لذا براي کساني که رژيم لاغري دارند، مفيد است.
آب هويج با دارا بودن کالري کم و مقادير زيادي ويتامين و املاح ضروري، در مقايسه با يک نوشيدني مغذي پرکالري، نوشيدني مطلوبي براي شما خواهد بود.
براي ورزشکاران و وزنه برداران، مقدار کالري آب هويج را مي‏توان با مخلوط کردن آن با ماست، شير، بستني يا پودرهاي پروتئيني افزايش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *