گالری عکس روتختی بنفش

اتاق خواب از جمله بخش های منزل است که علاوه بر زیبابودن باید مکانی پر از آرامش باشد تا افراد بعد از یک روز سخت و پرکار جایی برای استراحت و تمدد اعصاب داشته باشند. زیبایی و سادگی اتاق خواب نقش قابل توجهی در آرامش آن دارد. یکی از گزینه های مهم که در زیبایی اتاق خواب نقش چشمگیری دارد روتختی است. روتختی را می توان در چیدمان اتاق خواب نقش اول در زیبایی دانست اما روتختی علاوه بر زیبابودن باید کیفیت و مقاومت داشته باشد.

نکات لازم در رابطه با خرید روتختی

سایز تختخواب: ابتدا سایز تخت خود را معین کنید و بعد تصمیم بگیرید که می خواهید رو تختی تا چه میزان پایین تر از تخت و تشک بیاید.

 رنگ اتاق خواب: رنگ اتاق خواب هم مهم است. برای انتخاب رنگ دو حالت وجود دارد: یکی انتخاب رنگی که با سایر رنگ های موجود در اتاق همخوانی داشته باشد و دیگری انتخاب رنگی که با کل رنگ ها کاملاً متفاوت باشد و در حقیقت ضد رنگ های موجود در اتاق باشد.

 طرح دار و ساده: معین کنید که طرفدار روتختی های ساده هستید یا طرح دار؛ خوشبختانه در بازار انواع و اقسام مختلفی از روتختی های متفاوت وجود دارد که برخی در طرح های کاملاً ساده و برخی دیگر با نقش و نگارهای فراوان هستند.

 نوع پارچه: انتخاب نوع پارچه از جمله موارد حائز اهمیت است. اگر می خواهید روتختی شما صرفاً مصرف دکوری داشته باشد که به راحتی می توانید نمونه های مختلفی پیدا کنید. اگر قصد دارید که به عنوان رو کش هم از آن استفاده کنید، پس باید قدری گرم تر باشد. اگر فرزند کوچک یا حیوان خانگی داشته باشید، طبیعتاً باید پارچه ای را انتخاب کنید که نیاز به مراقبت کمتری داشته باشد و تمیز کردنش نیز آسانتر باشد.

آلرژی و حساسیت: تعدادی از افراد نسبت به بعضی از مواد به کار رفته در روتختی ها حساسیت دارند. اگر شما هم نسبت به پشم و پلی استر و یا سایر مواد شیمیایی آلرژی دارید، هنگام خرید می بایست این نکته را نیز مد نظر قرار دهید.

تعین میزان بودجه: به طور حتم شما برای خرید رو تختی مبلغی را در نظر می گیرید، بنابراین بهتر است بودجه ای که برای این کار کنار گذاشته اید را معین کنید تا انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

کیفیت: به کیفیت روتختی اهمیت بدهید و ببینید با هوا و اقلیمی که می خواهید از آن استفاده کنید، سازگاری دارد یا خیر.

شستشو:  به دستور العمل شستشو دقت کنید. اغلب روتختی ها قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را دارند اما برخی مدل ها نیاز به خشکشویی دارند. لیبل آنرا نگاه کنید و ببینید که آیا نیاز به خشک شویی دارد یا خودتان هم می توانید آنرا بشویید.

پست های مرتبط

خصوصیات روتختی مناسب چیست؟
گالری عکس روتختی نوزاد (۳)
گالری عکس روتختی طوسی
گالری عکس روتختی سیاه و سفید

2 دیدگاه در “گالری عکس روتختی بنفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *