پکیجی کامل از صفر تا صد درب فلزی

وقتی از یک پکیج کامل درب فلزی یعنی از مرحله صفر مواد خام تا تحویل آن سخن می‌گوییم، دقیقاً از چه سخن می گوییم؟
البته لازم است عرض کنم که منظور از انواع درب فلزی در این نوشته، همان محل مصرف آن می باشد. به طور مثال : درب حیاط ، درب ورودی ساختمان ، درب پارکینگ ، درب لابی و تمام درب هایی که در ساختمان به کار می رود و لازم است که فلزی باشد.

پکیج کامل تولید تا تحویل درب فلزی

اگر مخاطب کار ما بوده باشید به احتمال قریب به یقین تا حالا درک و شناخت مناسبی از درب برش لیزری دارید و می دانید منظور از “پکیج کامل درب فلزی پایون” و همچنین اهمیت امنیت درب ورودی چیست. اما گاهی اوقات در مراجعه‌های حضوری و به ویژه‌ی مکاتبات اینترنتی سوالاتی مطرح می شود که لازم می‌دانیم کمی بیشتر و جامع تر موضوع را تشریح کرده و نقاط مبهم را شفاف سازیم.

تشریح پکیج کامل درب فلزی پایون

وقتی سراغ یک تولیدی یا کارگاه سنتی می‌روید، ابعاد را از شما می‌گیرد و طرح مورد نظرتان را جویا می شود. اگر حرفه ای تر باشد احتمالا آلبومی از نمونه کارهایش هم پیش رویتان قرار می دهد تا انتخاب کنید. اما به وقت تحویل دو مشکل پدید می آید. اول این که ابعاد در زمان نصب دقیق نیست (وقتی حتی میلی متری اختلاف وجود داشته باشد در نصب مشکل ایجاد می شود) و از آن مهم‌تر اینکه طرح ارائه شده آن چیزی نیست که شما در ذهن داشته‌اید و تفاوت‌های قابل مشاهده ای بروز می یابد.

اما درب های فلزی برش لیزری پایون، عینا”ابعاد” و “نقشه” ای که شما تعیین کنید (اگر چه ابعاد و طرح‌های استاندارد داریم، اما هر اندازه ای تا دقت های ریز میلی متری بسته به نیاز شما) را تحویل می‌دهند. در نتیجه اولین ویژگی منحصر به فرد پکیج کامل، می‌شود این که “درب های برش لیزری ابعاد و طرح و نقش اختصاصی را مو به مو ارائه می دهند.”

پس از این باید به کامل بودن درب فلزی هنگام تحویل اشاره کنیم. تفاوتی نمی‌کند که این درب برای چه منظوری باشد، درب ورودی حیاط، درب ورودی ساختمان و یا …! مناسب طرح، نقش و ابعاد اختصاصی شما، یراق آلات، قفل، چارچوب، تزیینات و حتی رنگ ارائه می شود. در نتیجه وقتی می گوییم پکیج، یعنی سیر تا پیاز اجرای درب ساختمان در دستان شما قرار خواهد گرفت.

و در آخر دو ویژگی فوق العاده مهم می‌ماند. اول اینکه ما در سراسر ایران خدمات ارائه می دهیم (هم می توانید به نمایندگی ها مراجعه کنید و هم امکان ثبت سفارش و ارسال مستقیم از طریق خط تولید ما وجود دارد) در وهله ی دوم هم باید به انعطاف و آینده نگری درب فلزی پایون اشاره کنیم، اگر در حال حاضر قصد اجرای جک و کنترل از راه دور به طور مثال برای درب حیاط و یا درب پارکینگ را ندارید، محل اتصال پیش بینی شده و در بازه ای از طول عمر درب امکان افزودن این قابلیت وجود خواهد داشت.

سپاس که با معرفی خدمات صنایع فلزی پایون با ما همراه بودید.