خرید بلیط هواپیما تهران

پیشرفت روز افزون سایت‌های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران در هر زمانی و مکانی به کاربران فروشگاههای اینترنتی پیشنهاد گردد. از ویژگی های عالی خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران که موجب رضایت هرچه بیشتر و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.
لازم به ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما تهران، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما تهران، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد و میتواندت بدون ایمیل بلیط خود را خریداری کند. در ادامه برخی جاهای دیدنی تهران معرفی میشوند که پس از رزرو بلیط هواپیما تهران میتوانید از آنها دیدن کنید، پس این مطب کجا بریم را از دست ندهید.

باغ نگارستان

این باغ در سال ۱۲۲۲ هجری قمری بنا شده است. باغ یک سردر اصلی دارد که به اماراتی در وسط باغ منتهی می شود. در جنوب جلوخان این باغ، باغ نظامیه ساخته شده است. در سال ۱۲۹۰ ه.ق ظل السلطان این باغ را خرید و بعدها باغ مسعودیه و عمارتش به آن اضافه شدند. عمارت مسعودیه ارزشمندترین ساختمان ظل السلطان است که در محله دولت تهران و در عرب عمارت نظامیه در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع قرار دارد. رضاقلی خان (سراج الملک) معمار و سرکارگر این باغ است که در سال ۱۲۹۵ه.ق بنا شده است. این باغ دو قسمت بیرونی و اندرونی داشت که اکنون چیزی از قسمت اندرونی آن باقی نمانده است. در مجموعه فعلی، باغ عمارت مسعودیه قسمت بیرونی است. در حال حاضر که کجابریم این مطلب را اماده کرده، این باغ ۷ عمارت دارد که با حیاط هایی به هم متصل می شوند.

بهای بلیط مجموعه‌های موزه نگارستان: ۵٫۰۰۰ تومان

آدرس باغ موزه نگارستان: میدان بهارستان، انتهای خیابان دانشسرا، خیابان شریعتمداری

باغ موزه قصر

این زندان در محل سابق یکی از قدیمی ترین قصرهای پادشاهان قاجار که در محل تلاقی جاده قدیم شمیران(خیابان دکتر شریعتی) و خیابان عباس اباد(خیابان بهشتی) قرار دارد، واقع شده است.

این قصر قدیمی در بالای یک تپه قرار داشته و چهار برج مراقبت در اطراف آن بوده اند و با توجه به اینکه پنجره ای به بیرون نداشته، بیشتر شبیه به یک قلعه نظامی بوده نه یک قصر پادشاهی.

در اطراف این بنا باغ هایی زیادی نیز وجود داشته که توسط استخرها و نهرها از هم جدا می شدند. ورودی قصر بالاخانه ای مشرف به چشم انداز زیبای صحرا، شمیران، تهرات، ویرانه های ری و نجف اباد، کاخ های اشرافی و دوشان تپه و بناهای اطراف بوده است.

طبق شواهد این قصر در سال ۱۲۱۳ه.ق در اوایل سلطنت فتحعلی شاه ساخته شده و در دوران ناصر الدین شاه از رونق افتاده و به یک مرکز نظامی تبدیل شده است.

بهای بلیط باغ موزه قصر : ۵٫۰۰۰ تومان

آدرس : خیابان شریعتی ، خیابان پلیس ، میدان پلیس ، باغ موزه قصر

موزه سینما

باغ موزه سینما یکی از موزه های تهران است که با نام عمارت باغ فردوس شناخته می شود. این عمارت در دوره قاجار و به دستور محمد شاه ساخته شده است.

ساختمان کنونی در سال ۱۳۸۱ به موزه سینما تبدیل شد و اولین مدیر آن نیز عزت الله انتظامی بود. در این موزه عکس ها و تجهیزات قدیمی سینما، یادگارهایی از هنرمندان داخلی و خارجی، اسناد مربوط به سینما و فیلم سازی و جوایز و تندیس هایی که هنرمندان به موزه اهدا کرده اند وجود دارد. خوشبختانه از نظر معماری و فضای سبز به این باغ موزه رسیدگی می شود و اگر به آنجا بروید( کجابریم پیشنهاد میکند حتما از اینجا دیدن کنید) متوجه این موضوع می شوید. در این باغ موزه، دو کافه و نیز فروشگاه محصولات فرهنگی وجود دارد که می توانید محصولاتی مانند کتاب و آلبوم موسیقی را خریداری کنید.

ادرس: خیابان ولی‌عصر، بالاتر از سه‌راه زعفرانیه، انتهای خیابان باغ فردوس، ضلع شرقی خیابان

قیمت بلیت باغ فردوس ۳۰۰۰ تومان و برای دانشجویان ۲۰۰۰ تومان هست.

موزه جواهرات

در این چهارراه ساختمان بلند و مکعبی بانک مرکزی که محلی برای نگهداری اسناد مهم مالی و پولی ایران است خودنمایی می کند.  این مکان خزانه جواهرات ملی است که توصیف آن در کلام نمی گنجد و یکی از بزرگترین مجموعه های طلا و جواهر دنیاست که طی قرن ها گرد هم آمده اند. ارزش این جواهرات به قدری است که به عنوان پشتوانه پول ملی ایران )بلیط هواپیما تهران رشد ( انتخاب شده اند و قیمتی ندارند زیرا تعدادی از جواهراتی که در این مجموعه نگهداری می شود در دنیا نظیر ندارد و هنوز قیمتی برای آن ها مشخص نشده است.

آدرس:تهران، میدان امام خمینی، خيابان فردوسی، نرسیده به چهارراه استانبول، ساختمان بانک مرکزی ایران

قیمت بلیت برای بازدیدکنندگان داخلی ۴,۰۰۰ توماندانشجويان و پژوهشگران ۲,۰۰۰ تومان