آشنایی با مقاصد برتر گردشگری آژانس مسیر سبز

تور مالزی:

شهر کوالالامپور را بطور خلاصه می توان شهری پویا و مدرن با طبیعتی بکرو تماشایی توصیف کرد.

این شهر با آسمان خراش های معروف، معماری های مدرن و سنتی، مساجد قدیمی زیبا، باغ های سرسبز و برج های تجاری گردشگران زیادی را در فصل های مختلف به خود جذب می کند.

با خرید تور مالزی به دنیایی از غذاهای متنوع و خوشمزه قدم خواهید گذاشت. این شهر به دلیل آنکه مردمانی از چند فرهنگ مختلف را در خود جای داده است، از تنوع گسترده ای در زمینه ی خوراکی ها و رستوران ها برخوردار می باشد.این شهر ترکیبی از فرهنگ و مذهب هندوها، چینی ها و مالزی هاست.

بازدید از شهر چینی ها ، هندی ها، دهکده ی فرانسوی ها و ژاپنی ها از جمله اولویت گردشگران در تور کوالالامپور می باشد.

از معروفترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور، برج دوقلوی پتروناس می باشد. این برج دوقلو از بزرگترین برج های دوقلو در جهان است. فروشگاه های مختلف این مرکز تجاری عرضه کننده ی انواع برندها و محصولات مختلف می باشد.

آژانس مسافرتی مسیر سبز با در نظر گرفتن بهترین تفریحات و مکان های دیدنی کوالالامپور مناسب ترین برنامه سفر را برای شما مسافران عزیز در نظر گرفته است

تور دبی:

از مشخصات بارز شهر دبی وجود آسمان خراش ها و برج های تجاری مجلل در این شهر است. این شهر یک قطب تجاری قوی در خاورمیانه به شمار می رود. مراکز خرید دبی از صبح تا نیمه شب با ویترین های گوناگون و متنوع آماده ی فروش اجناس برند به شما می باشند. از این رو دبی را می توان مرکز خرید خاورمیانه نام گذاری کرد.

با سفر به دبی می توانید در تور های گردشگری اطراف شهر دبی نیز شرکت کنید. مناطق گردشگری زیادی در اطراف دبی وجود دارد که دیدنشان تجربه ای خاطره انگیر را برای شما رقم خواهند زد.

از جمله ی این تفریحات تور سافاری بیابانی دبی است. این تورها شما را با ماشین شاسی بلند به درون بیایان می فرستند تا لذت ماشین سواری روی تپه های شنی دبی را تجربه کنید.

از آنجایی که امارت دبی یکی از بزرگترین امارات به شمار می رود انتخاب یک هتل در این شهر بزرگ از جمله اولین اقدامات برای سفر به دبی است. آژانس مسافرتی مسیر سبز با در نظر گرفتن هتل های ۳،۴ و ۵ ستاره با انواع قیمت ها در سرتاسر شهر دبی ، انتخابی دلخواه و مورد پسند را برای شما رقم خواهد زد.

اگر می خواهید با پرواز های ارزان قیمت تعطیلات خود را به بهترین شکل سپری کنید پیشنهاد ما به شما ثبت نام در تور دبی آژانس مسافرتی مسیر سبز می باشد

تور مشهد:

تور مشهد به دلیل جاذبه ی مذهبی یکی از پرمخاطب ترین تورها در صنعت گردشگری داخلی است. در شهر مشهد علاوه بر زیارت، مکان های دیدنی و تفریحی زیادی وجود دارد که سفر شما را به یک سفر زیارتی ، سیاحتی مبدل می سازد.

شهر مشهد دومین شهر دنیا در جذب گردشگر مذهبی به شمار می رود. از این رو هتل ها، تفریحگاه ها و رستوران های این شهر روز به روز پیشرفته تر و خدمات آن ها با کیفیت تر می شوند.

سیستم رزرواسیون آنلاین مسیر سبز مفتخر است که با مقایسه ی هزاران پرواز مشهد، بر اساس زمان پرواز، هواپیما و قیمت، بهترین و نازلترین بلیط ها و هتل های موجود در این شهر را برای مسافران برگزیند. شما می توانید با بررسی قیمت ها و هتل ها، توری متناسب با نیاز و خواسته ی خود برگزنید و به صورت آنلاین در تور مشهد ثبت نام کنید

تور کیش:

اگر می خواهید سفری هیجان انگیز، منحصر به فرد و مقرون به صرفه را در ایران تجربه کنید پیشنهاد ما به شما سفر به کیش است.

جاذبه های گردشگری بینظیر در تور کیش همه ساله گردشگران زیادی را روانه ی ایران می کند. رستوران ها و هتل های لوکس، تفریحات آبی و غیر آبی( فلای بورد، کيبل اسکي، ماهيگيري، سافاری، کارتینگ، باگی، دوچرخه سواری، اسکوتر برقی، بولینگ مریم، پروازهای تفریحی، پاراسل و تیوب سواری، بانجی جامپینگ و..)، مراکز خرید بزرگ، پاساژهای رنگارنگ، طبیعتی بکر، کشتی های تفریحی و ساحل های مرجانی، همه از دلایلی هستند که می تواند جایگزینی برای ثبت نام در تورهای خارج کشور باشد.

یک سفر خوب نیازمند برنامه ریزی دقیق، خدمات خوب و پشتیبانی مداوم دارد. با بررسی لیست قیمت های تور کیش مسیر سبز، تور مناسب خود را انتخاب کنید و مقدمات سفر مانند تهیه‌ی بلیط، رزرو هتل را به کارشناسان مسیر سبزبسپارید.

آژانس مسافرتی مسیر سبز همواره متعهد به ارائه خدمات سفر مطلوب، دقیق و ارزان بوده و می کوشد تا در راستای برآورده سازی خواسته ی مسافران بهترین برنامه ها را برای سفر طراحی نماید.

آژانس مسافرتی مسیر سبز با سابقه درخشان در زمینه اجرای تورهای نوروزی امسال نیز توجه به برگزاری تور نوروز ۹۷ نموده است و آماده ارائه خدمات در بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به هموطنان گرامی میباشد