گالری عکس گربه

گربه حیوانی شیرین و دوست داشتنی ایت، در بررسی گربه به اطلاعاتی دست مییابیم که ما به ترتیب زیر آنها را دسته بندی کرده ایم:

۱- گربه حیوانی عموما مستبد، خود پسند، راحت طلب، فضول، مغرور، زود آشنا و نمک نشناس توصیف می شود.

۲- این حیوان مرموز و اسرار آمیز علی رغم بی صفتی اش از حیوانات مفید به شمار می رود علاوه بر این حیوانی زیبا و ملوس است که با حرکات و سکنات دلنشین مایه انبساط خاطر صاحب خود می شود.

۳-از شگفتیهای گربه این که همیشه در حال استراحت است ، بنابراین هر لحظه که بخواهد مانند پلنگ چابک و چالاک می شود نرمش و انعطاف او به حدی است که دانشمندان گربه را ماری می دانند که روی چهار پا راه می رود.

۴- گربه متعادلترین حیوان روی زمین است و این تعادل خارق العاده اش سبب می شود حیوان را در هر حالت که رها نمائید روی چهار دست و پا فرود آید.

۵- این حیوان فوق العاده حسابگر است و تا در چیزی مطمئن نباشد قدم فراتر نمی گذارد.

۶- آهسته و حساب شده قدم بر می دارد و با هر قدمی دقیقا به اطراف خود نگاه می کند.

۷- گربه بر خلاف قوه بینائی از حس بویائی و شنوائی بسیار قوی برخوردار است اگر این حیوان خوب نگهداری شود و به طرز صحیح تربیت گردد نه تنها مفید واقع خواهد شد بلکه تا زنده است مایه انبساط خاطر شما خواهد بود.

۸- گربه ها بویژه نژادهای مو کوتاه آن در مقایسه با سایر جانوران به مراقبت کمتری نیاز دارند گربه ها تمیز، پرتوان، دوست داشتنی، چالاک و مستقل هستند.

۹- تحقیقات پزشکی نشان داده است که حیوانات خانگی علاوه بر اینکه همدمی برای افراد سالمند می باشند باعث افزایش طول عمر آنها نیز می گردند به عقیده بسیاری از صاحبنظران گربه حیوانی ایده آل است و مراقبت از آن آسان است.

۱۰- گربه به عنوان یک حیوان تکامل یافته می تواند بصورت وحشی زندگی کند و این سرشت موکد آن است که گربه ها می توانند براحتی از خود محافظت کنند.

اما این گربه های ملوس میتوانند عامل بیماریهای مختلفی باشند بنابراین لازم است در ارتباط با آنها کلیه نکات بهداشتی را رعایت کگرد و موی گربه را همواره کوتاه نگه داشت و گربه را در صورت نیاز به معاینه و درمان انگل به دامپزشک نشان دهید و اجازه ندهید گربه خراشیدگی ای بر روی بدن ایجاد نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *