گالری عکس میثم مطیعی

حاج میثم مطیعی مداح جوان اهل بیت و از دانش‌آموختگان و اساتید دانشگاه امام صادق (ع) است. او در شهریور ماه سال ۱۳۹۴ از رساله دکتری خود در دانشگاه امام صادق (ع) دفاع کرد.

حاج میثم مطیعی در سال‌های اخیر به سبب مدیحه سرایی و مرثیه‌ خوانی‌های کم نظیر در حسینیه امام خمینی (ره)، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت اما کماکان از آمدن جلوی دوربین‌های خبری و رسانه‌ای شدن دوری می‌کند.
دکتر میثم مطیعی عضو هیات موسس و اولین مدیر عامل موسسه حفظ و نشر آثار آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی است. او همیشه به این نکته اشاره دارد که هرگز خود را از شاگردان حاج آقا مجتبی نمی‌داند و فقط از علاقمندان ایشان می‌باشد. به گفته حاج میثم مطیعی؛ شخصیت فردی مثل آقا مجتبی به قدری والاست که نمی‌توان با چند جلسه استفاده از سخنان ایشان، خود را شاگرد ایشان دانست.
دهه ۹۰ دوران تازه‌‌ای برای مداحان جوان انقلابی است. دورانی که محتوا مهم است، جذابیت سبک مهم است البته نه به هر قیمتی، روضه خوانی اصالت دارد و مداح برای مخاطبانش نمونه یک انسان باسواد و بروز است. دوران جدید، دورانی برای کنش‌های فعال هیأت‌ها در جبهه مقاومت اسلامی است. دورانی است که مداح و منبر دوباره یک رسانه اثرگذار در وقایع اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است و حالا مطیعی، رسولی، نریمانی، بیوکافی، عباسی و … پرچمداران تازه نفس این عرصه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *