گالری عکس تاج عروس

 

تاج در همه کشورها نشانه پادشاهی است و اگر این تاج بر سر یک خانم قرار گیرد یعنی او همانند یک ملکه شده است.

شب عروسی شبی است که هر فرد با پوشیدن لباس سفید که شگون دارد و تاجی بر سر می گذارد به خانه خود می رود. افراد سعی می کنند زیباترین چهره را در این شب داشته باشند و همانند یک ملکه رفتار کنند.

کسانی که نزدیک به عروسی شان است قطعا به دنبال مدل های آرایشی عروس، مدل لباس عروس، مدل شینیون مو و مدل های تاج عروس برای زینت موهای خود می گردند. پس بهتر است با ما همراه باشید تا بهترین مدل های تاج عروس را ببینید.

چند سال پیش از تاج های ژله ای  به عنوان تاج عروس استفاده می شد که البته بعضی از آرایشگران هنوز هم از این نوع تاج استفاده می کنند. اما تاج عروس ژله ای تقریبا از مد افتاده است و تاج عروس فرحی همچنان روی مد است. تاج های زیر تاج هایی است که اکنون در سالن های زیبایی بر سر عروس ها گذاشته می شود. این تاج ها اکثرا نگین های ریزی دارد و هر چقدر ظرافت آن بیشتر باشد قیمت تاج عروس گران تر است.

انواع تاج عروس ها

یک نوع تاج عروسی است که از قدیم الایام مورد استفاده قرار می گرفت و حالت برجسته دارد. این نوع تاج ها متقارن هستند و در سرتاسر عرض سر قرار می گیرد و به تاج عروس فرحی مشهورند.

برخی از تاج عروس ها به صورت کاملا تخت روی موهای عروس قرار می گیرد که گاهی به گوشه یا قسمتی از موی عروس وصل می شود. این تاج عروس ها بیشتر مناسب نامزدی است.

البته بستگی به نوع سلیقه عروس خانم ممکن است هر کدام از این تاج ها به عنوان تاج عروس انتخاب شود. کسانی که مراسم نامزدی بزرگی می گیرند نیز اغلب از تاج عروس مورد دوم استفاده می کنند.

تعدادی از مدل های تاج عروس را جمع آوری کردیم تا شما با دیدن این مدل ها انتخاب بهتری داشته باشید.

 

 

پست های مرتبط

تاج عروس
تاج عروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *